Helgen

30 Aug

 

1006428gk28b72zmp

Här har det promenerats raskt både i går och idag. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Igår redan klockan 9,15 så var jag ute och tog mig en rask promenad i 85 minuter. Imorse blev det en repris på det hela, fast jag måste erkänna det var tyngre idag än igår. Det kan bero på att igår kväll så var vi bortbjudna och dessa goda vänner bjuder alltid på en hel del gott. Japp, ni förstår vad jag menar, det blev lite för mycket av det goda igår… Jag menar vem kan emot stå en underbar Äppelpaj med vaniljsås? Inte jag i allafall. Därför blev det en repris imorse igen. Annars är jag rätt så nöjd med matintaget och mycket stolt över motionen. Jag hoppas verkligen att detta fina väder håller i sig ett tag till så att man kan gå ut och gå.

Ha nu en skön söndag!

3 svar to “Helgen”

  1. ceed70 augusti 30, 2009 den 11:54 f m #

    Skön söndag till dig med kram Cee

  2. Louice augusti 30, 2009 den 12:45 e m #

    Klart du ska vara nöjd! Mycket bra jobbat m både mat o motion! Och äppelpaj m vaniljsås är faktiskt helt ok att äta, bara det inte blir varje dag. 🙂

  3. anna augusti 30, 2009 den 6:37 e m #

    Vad duktig du har varit i helgen fortsätt så.

    Anna

Kommentera

