Just nu…

31 Aug

…är jag supersugen på choklad men jag ska absolut INTE ha!

choklad

…borde vara sugen på detta istället…

hallon

(…Förlåt om jag frestar…)

6 svar to “Just nu…”

  1. Louice augusti 31, 2009 den 1:49 e m #

    Nä nä…inte röra…*tittar strängt* 🙂

  2. ija augusti 31, 2009 den 2:01 e m #

    Det beror helt och hållet på hur kvällen innan såg ut matmässigt – och alltså hur hungrig jag är när jag vaknar. Jag får inget ut av promenaden om jag är hungrig så är jag det så äter jag nåt innan!

  3. Angel augusti 31, 2009 den 3:59 e m #

    Till Louice:
    Haha, det är toppen! Håll ögonen på mig 😀

  4. anna augusti 31, 2009 den 5:44 e m #

    Jag blir sugen på bägge två och tänker på vad gott det skulle vara med en mörk chokladbit med smak av hallon för det finns det och en bit mörk choklad är inte så farligt.

    Anna

  5. Cornelia augusti 31, 2009 den 6:16 e m #

    Inte alls, du grejjar det, ingen choklad!!!!

  6. Marie Hj. september 1, 2009 den 7:16 f m #

    Din lilla fresterska där 😉

Kommentera

