Måndagen

1 Sep

 

2070386kjseisd58e

God morgon allihopa! Jag kan stolt berätta att det inte blev en enda chokladbit för min del igår. Jag hade som tur var ingen hemma. Jag vet inte om jag hade stått emot om jag hade haft, jag är på väg mot min månatliga kvinnoperiod och då får jag ett enormt chokladsug.

Vad jag inte är stolt över är motionen igår, det blev ingen utan bara mina steg fram och tillbaka till jobbet, 6338 steg. Men samtidigt så det min första dag utan motion sedan jag började så kroppen kanske ville ha en vilodag. Idag blir det i alla fall annat. Direkt efter jobbet ska jag iväg och promenera raskt i minst 1 timme, jag har med min mina walkinshoes och ombyte. Här ska det svettas igen!

Ha en fin dag idag!

Angel

5 svar to “Måndagen”

  1. Nenny september 1, 2009 den 6:20 f m #

    Bra att du lät bli chokladen!
    Starkt!
    Kram

  2. ceed70 september 1, 2009 den 6:54 f m #

    Bra att du kunne stå emot chokladsuget…. och det är nog bra med en vila eller två i veckan… ikväll blir det afro här =) kram Cee

  3. Louice september 1, 2009 den 6:58 f m #

    Bra gjort med chokladen!:)
    Och mer än 6000 steg…det är inte alls dåligt! Bra jobbat!

  4. Cornelia september 1, 2009 den 8:47 f m #

    Bra jobbat med chokladen, det är det som räknas!!!!

  5. Anna september 1, 2009 den 10:34 f m #

    Kroppen kan behöva vila ibland också och det var bra att du inte åt någon choklad i går.

    Anna

Kommentera

