Inga promenader alls

14 Sep

350758hgthp12u5o

Det har inte varit några promenader alls för mig sedan i fredags. Då började vänstra höft agera konstigt. Det kändes som om lårbenet skulle hoppa ut ur höften och varje gång jag tog ett steg så knakade det till. Så jag har tagit det lugnt och låtit höften vila. Idag så tänkte jag prova på och gå en lite kortare sträcka efter jobbet för att bara testa att det fungerar. Annars så har jag ätit lite gott och smått i helgen så vi får se hur det visar sig på fredag, blir överlycklig om jag för ett minus eller står still. Jaja, ny vecka och nya tag och jag ska inte grämma mig över helgen och få dåligt samvete för att jag inte har rört på mig. Det löser inget och man mår bara dåligt, nej nu gäller det att tänka framåt och göra sitt bästa av situationen.

Ha en bra måndag!

4 svar to “Inga promenader alls”

  1. ceed70 september 14, 2009 den 12:05 e m #

    Låter otrevligt med höften men jag hoppas det känns bättre och grämma dig inte över det lilla aktivitet i helgen =) Håller tummarna för minus i veckan…
    Ha en trevlig vecka kram….Cee

  2. anna september 14, 2009 den 12:36 e m #

    Hoppas du blir bättre i höften så du kan motionera som vanligt igen. Som du säger det är ingen idé att må dåligt över det man åt i helgen för det gjorde man inte när man åt det. Så nya tag denna vecka så blir det bra.

    Anna

  3. Nenny september 15, 2009 den 7:13 f m #

    Hoppas höften blir bättre!
    Det som har hänt det har hänt. Du kan inte förändra det så det är inte lönt att lägga energi på det. Blicka framåt och se vad du kan göra idag istället!
    Kram

  4. Cornelia september 15, 2009 den 6:32 e m #

    Låter inget vidare alls, jag hoppas att det löser sig för dig.
    Kram och pepp

Kommentera

