Resultat efter 4 veckor

18 Sep

 

img-main10

Då har det gått nästan fyra veckor sedan jag började med min nystart. Det innebar att imorse så var det dags att både väga och mäta mig. Jag tyckte det var lite svårt att hitta samma punkter att mäta mig för att få så rättvist resultat som möjligt. Och troligtvis så kommer jag att glömma det igen till nästa månad men jag får gå efter känn. Måttbandet visade minus på alla ställena förutom låren och runt höfterna, så jag är glad. Ett mer exaktare resultat kan du kika på under min flik ”Vikten”.

Som ni vet så har jag inte rört på mig så mycket på grund av min höft. Det har även känts som om jag har ätit lite mer ”strunt” än vanligt men trots detta så visade vågen faktiskt minus 0,3 kg. Så jag är supernöjd! Men samtidigt så tror jag att plusset kan komma nästa fredag om jag inte aktar mig och tänker på vad jag äter. Så mina mål nästa vecka är att försöka gå korta 30 minuters promenader minst 4 dagar och äta sunt och förnuftigt.

Nu ska jag kika runt blad er mina vänner och se hur ni har haft det. Ha en skön fredag!

Angel

11 svar to “Resultat efter 4 veckor”

  1. Anna september 18, 2009 den 8:11 f m #

    Grattis till minuset det var bra jobbat fast du har slarvat. Jag har inte heller varit särskilt duktig denna vecka har haft en formsvacka, men jag kommer igen nästa vecka då är det andra bullar som gäller igen. Ha en skön helg själv

    Anna

  2. Cornelia september 18, 2009 den 6:38 e m #

    Grattis till minuset. Ha en jättebra fredag.
    Kram och pepp

  3. ija september 18, 2009 den 8:58 e m #

    Bra jobbat! Alla minus är minus, både hekton och centimentrar så grattis =)

  4. Belebrian september 20, 2009 den 11:06 f m #

    Bra jobbat och grattis till minuset!

  5. Lotta september 20, 2009 den 5:55 e m #

    Grattis, till minuset.. härligt jobbat.. ja det är svårt att hinna göra allting under samma tid, men för mig fungerar morgonritualerna ganska bra vilket betyder att det blir nästan samma under varje vecka!
    Lotta

  6. camilla september 21, 2009 den 6:22 f m #

    Skönt att det blev ett minus i alla fall 🙂 Och ALLA minus är ju som vi säger bra minus eller hur 😉
    Du ska se att du snart kommer igång med dina promenader igen,men lyssna på vad kroppen säger.
    Kram

  7. Linruz september 21, 2009 den 6:36 f m #

    Gratts tjejen.
    Här är det nystart för mig i dag.
    Ny blogg och nya tag….kika gärna in.
    Kram Lina

  8. Lotta september 21, 2009 den 9:59 f m #

    Hej igen!
    jag vill meddela att du har en utmaning på min blogg som väntar… hoppas att du vill anta denna utmaning – det är inte någonting jobbigt… gå in på min blogg och läs mer… kram Lotta

  9. Anna september 21, 2009 den 4:33 e m #

    Hej!
    Ett tips som jag har fått, när jag ska mäta midjan. För att få det på samma ställe. Är att mäta där det går in på sidorna.

    Om du sätter bägge händerna på midjan och där du känner ” inbuktningen ”, där ska man mäta.

    Grattis till minuset.

    // Anna

  10. Angel september 22, 2009 den 9:12 f m #

    Tack för tipset Anna. det ska jag komma ihåg!

  11. Nenny september 23, 2009 den 6:02 f m #

    Grattis till minus på väg och måttband!
    Snyggt jobbat!
    Kram

Kommentera

