Ingen vägning

25 Sep

Det blev ingen vägning idag då jag känner mig svullen. Jag har ätit denna vecka mer än vad jag borde och även saker som jag absolut inte skulle. Och för att slippa se plusset och känna mig eländig hoppar jag över vägningen idag. Med andra ord – ingen bra vecka. Men jag kör detta långsiktigt så det är bara fortsätta och kämpa på. Nu knackar helgen på dörren och det ska bli så skönt att få lite ledighet. Jag känner för att göra det lite höstmysigt där hemma, byta gardiner, sätta en lampa i fönstret och tända små ljus.

Ha en trevlig helg,

Angel

3 svar to “Ingen vägning”

  1. Anna september 25, 2009 den 6:18 f m #

    Man behöver ej väga sig en gång i veckan så du gör rätt i att hoppa över denna. Hoppas du hinner med allt du har tänkt i helgen.

    Trevlig helg
    Anna

  2. hallonpajen september 25, 2009 den 7:16 f m #

    Ja visst är det mysigt med hösten 🙂
    Jag hade oxå velat fixa lite,men jobbar i helgen så jag får vänta lite,och så behöver jag köpa mig några nya lampor,gardiner,ljus ja listan kan göras lång 😉

    Häng inte läpp för att det blivit förmycket mat denna veckan,som du säher vi gör detta långsiktigt och vi kommer till vårat mål tillslut 😀

    Ha en trevlig helg
    Kram

  3. chokladprinsessan september 27, 2009 den 7:39 e m #

    Intressant jag har samma problem undrar om det är hösten som gör oss extra sugna?
    Nu kämpar vi vidare!!!
    Kram

Kommentera

