Sorry mina vänner

30 Okt

 

2008413ipx4hdmr23

Jag är ledsen att det inte har hänt något här på sistonde. Jag har verkligen varit dålig på att blogga. Hösttröttheten har kommit och jag vill allra helst gå i ide som en björn och komma fram igen lagom till våren. Men nu är man ju ingen björn så det är bara att gilla läget och klunka i sig några koppar kaffe om dagen.

Jag hoppas att allt är bra med er där ute. Själv går det halvdant just nu. Jag äter praktiskt taget allt men samtidigt så rör jag på mig också, så det blir väl lika med noll och ingen viktminskning. Jag har inte ställt mig på vågen på flera veckor. Jag vet att jag borde skärpa till mig men det är svårt. När jag är trött så äter jag, varför det är så vet jag inte och jag blir inte piggare heller. Men jag har ingen ork just då att dividera med mig själv utan jag bara äter…suck vad hopplös man är.

Jag önskar er en riktigt fin helg,

Nadja

3 svar to “Sorry mina vänner”

  1. anna november 1, 2009 den 2:15 e m #

    Åh, jag vet hur tradigt det kan vara och hur lätt motivationen tappas men jag håller tummarna för dej !! Skickar massor med pepping och hoppas du hittar rätt väg igen !

    // Kram kram

  2. chokladprinsessan november 6, 2009 den 7:12 e m #

    Du är inte hopplös!

  3. Fyfanförfläsk. november 15, 2009 den 2:57 e m #

    Följ min resa från fet till muskulös! fyfanforflask.blogg.se

Kommentera

