Nu är det gjort!

26 Nov

Nu är det gjort! Nu har jag varit hos Viktväktarna och registrerat och vägt mig. Stannade kvar och lyssnade på lektionen för de pratade om det nya programmet ProPoints. Det låter mycket bra, nästan för bra tycker jag. Jag ska äta 29 ProiPoints varje dag och har 42 Proipoints i Veckobonus. Frågan är nu hur mycket är egentligen 29 ProPoints…är det typ som 18 vanliga points eller? Jag ska bara få i mig lite mat och sedan sätta mig ner och studera materialet jag fick ikväll.  Förutom veckomaterialet blev det även ett startpaket (butiksguiden, checklistebok, restaurangguiden), en kalkulator och en kokbok med vardagsmat. Allt till specialpris.

3 svar to “Nu är det gjort!”

  1. anna november 26, 2009 den 7:33 e m #

    Jag är också inne på att börja på vv igen, sist jag körde hände ingenting och hände det något så var det upp. Så jag gav upp vv och provade massa annat men propoints låter bra så efter jul och nyår ska jag skriva in mig så får vi se vad det leder till. Jag känner inte för att ställa mig på vågen men jag måste väl jag lär ju inte ha gått ner i vikt tills dess utan snarare upp.

    Anna

  2. Louice november 26, 2009 den 8:40 e m #

    Underbart, nu är du igång!!! 🙂
    Tror inte det går att jämföra riktigt men det jag läst är att man tycker man får äta mera m propoints.

  3. Lotta november 26, 2009 den 11:18 e m #

    Hej! Vad roligt! Kom gärna inte på min blogg och berätta hur mycekt du fick betala för hela detta paket – tror att jag också skulle behöva ett sådant!
    lotta

Kommentera

