Nu har jag bestämt mig!

26 Nov

Efter har läst på några av era bloggar om det nya programmet Propoints från Viktväktarna så har jag nu hux flux bestämt mig. Jag går till Viktväktarna och väger mig ikväll. De har öppet ikväll och detta är kanske precis det jag behöver: något nytt och inspirerande. Jag känner att jag kan inte vänta till efter jul med att ta tag i detta, för då har jag lagt på mig ytterligare några kilon som jag måste kämpa bort. Min motivation är fortfarande borta och jag äter mycket och har inga begränsningar alls och det måste få ett slut. Så ikväll gäller det…jag går till Viktisarna och lägger mitt öde i deras händer. Jag känner även att jag kommer att behöva gå på några möten för att få ispirationen och motivationen och för att lyckas med detta. Perioden att börja om är kanske illa vald och jag kanske kommer att fuska rejält, men är inte det bättre än att skita i allt och gå upp ytterligare? Nu kanske jag går ner lite i taget eller står still. Jag ser inte fram emot vågen men jag har mig själv att skylla. Berättar mer efter vägningen…

Ha en bra dag,

Angel

4 svar to “Nu har jag bestämt mig!”

  1. Louice november 26, 2009 den 10:41 f m #

    Härligt! Massa pepp till dej!
    Har inte kommit igång än med räknandet, mkt att lära in men det verkar superbra! 🙂

  2. ceed70 november 26, 2009 den 10:42 f m #

    Jag tycker du resonere bra… bra att du går ner… bättre styra upp det lite redan nu än att vänta till efter jul osv… kanske motivationen vänder efter du har varit där nere lycka till kram Cee

  3. Cornelia november 26, 2009 den 11:00 f m #

    Härligt, jag håller alla tummarna!!!!! Kör stenhårt!

  4. Ellinor november 26, 2009 den 11:45 f m #

    Hej,

    Första gången jag är här inne och hittade hit genom Nenny 🙂

    Jättekul att du ska gå till vv ikväll bra beslut! Hoppas du tycker om programmet lika mycket som jag gör 🙂

    Lycka till!

    Ellinor

Kommentera

