Dag 2

29 Nov

Japp, dag 2 gick så mycket bättre än första dagen. Jag fördelade min propoints bättre under dagen och hade faktiskt points kvar på kvällen som jag var tvungen att äta upp. Så jag fick mig en knäckemacka med en bit salami 😀 . Jag har haft full kontroll hela dagen och min käre make köpte…hmm lite frukt åt mig som jag bad honom om…

Papaya, Ananas, Honungsmelon…

Bananer, Mandariner, Äpplen, Päron…

och frukt som inte kom med i bild är vindruvor och plommon

Haha, lite väl mycket frukt kan man gott säga. Han stödjer mig fullt ut och igår så gav han mig frukt några gånger för att påminna mig att äta mellanmål. Nu har jag även frukt så jag kan ta med till jobbet eller göra fruktsallad.

Jag har fortfarande inte tagit några points från Veckobonuset och det är toppen. På onsdag har vi stormöte på jobbet och då kommer vi få smörgåsar till lunch. Det kan bli allt från maffiga smörgåsar med en hel del röror eller enklare varianter, så det är bra att ha dessa extra points till det. Samtidigt försöker jag ha kvar dem i bakfickan ifall jag skulle falla för något gott och inte kunna stå emot. Nu ser jag fram emot dag 3….

Ha en fin första advent!

6 svar to “Dag 2”

  1. Nenny november 29, 2009 den 9:10 f m #

    Jösses med frukt! =)
    Ät inte allt på en gång bara… 😉
    Kram

  2. Angel november 29, 2009 den 9:15 f m #

    Svar till Nenny:
    Haha, ingen risk

  3. anna november 29, 2009 den 9:59 f m #

    Vad duktig du är som ska börja äta frukt.

    Heja heja
    Anna

  4. Louice november 29, 2009 den 11:25 f m #

    Gott med frukt! 🙂
    Jag måste fråga, du har så fina bilder i dina inlägg. Var hämtar du dom?
    Tack för omtanken i min blogg.
    Kram!

  5. Louice november 29, 2009 den 1:20 e m #

    Då gör det inget att jag ”lånar” lite bilder.. 😉

  6. Lotta november 29, 2009 den 9:47 e m #

    Härligt med frukt! Men oj vad mycket det blev, men det såg väldigt väldigt gott ut!
    Hoppas att du får en skön vecka!
    Lotta

Kommentera

