Tjohoo!

2 Dec

 

Go kväll,

Idag har det varit full rulle. Vi hade stormöte på jobbet efter lunch så förmiddagen var stressig. Man var ju tvungen att hinna med en del viktiga grejer innan man gick. På mötet så fick vi en ciabattasmörgås med olika fyllningar till lunch. Jag valde en med kyckling och curry. Jag visste detta innan så jag har sparat mitt veckobonus till det. Tack och lov för den säger jag, för jag räknade smörgåsen som 17 propoints. Hade jag varit smart och tänkt till så kunde jag ha bett att få en smörgås utan majonnäs (vilket jag tror att denna innehöll), då hade jag sparat några points. Imorgon är det min 7:e dag och jag har över 30 points kvar från veckobonuset så egentligen spelar det ingen roll. Viktväktarna garanterar viktminskning även om du äter upp hela veckobonuset. Så imorgon när jag har vägning (äntligen!) så borde det bli ett minus. Jag säger äntligen för det är nog första gången jag längtar till en vägning. Allt har känts så bra hela veckan och det är nog därför. Jag hoppas bara att jag inte blir besviken. Jag får inte glömma att ALL minus är bra minus! Ska nu kika runt bland era bloggar och se hur det går för er.

Ha en fin kväll!

Angel

5 svar to “Tjohoo!”

  1. Ellinor december 2, 2009 den 7:17 e m #

    Jag håller tummarna för dig tjejen 🙂

  2. ceed70 december 2, 2009 den 8:47 e m #

    Håller tummarna för dig imorogon det kommer säkert att gå jättebra… kramar Cee

  3. Marie december 2, 2009 den 9:21 e m #

    Härligt att göra medvetna val man kan vara nöjd med!! Jag håller tummarna för dig imorgon!!! Lycka till!

  4. Nenny december 3, 2009 den 4:12 e m #

    Hoppas vägningen gick bra! Men det är jag säker på att den gjorde. =)
    Men det är så sant så… Alla minus är bra!!
    Kram

  5. Lotta december 5, 2009 den 3:17 e m #

    Hoppas verkligen på det bästa för dig!
    Lotta

Kommentera

