Minus 1,3 kg!

3 Dec

Jag är lika glad som min gulliga nalle som hoppar av glädje  😀 . Jag kom hem från Viktväktarna för en stund sedan, har fått i mig lite mat och nu kan jag sätta mig ner här och dela med mig av glädjen. Vägningen gick kanonbra hos Viktväktarna, mycket bättre än förväntat. Mitt resultat efter 1 vecka är -1,3 kg! Jag är helnöjd! Denna första vecka var rätt så lätt efter första dagen så det känns fantastiskt och jag har 30 veckobonus kvar. De försvinner förstås ikväll då jag börjar på en ny vecka imorgon och får 42  nya istället. Vi hade ingen lektion ikväll men jag fick ett nytt häfte som handlade om mättnat. Jag ska nu ta mig en kopp thé och läsa den.  Jag berättar imorgon om det är något bra att veta.

Ha en fin kväll! Angel

PS! Jättekul att se att fler har börjat följa min blogg via Bloglovin. Välkomna!

7 svar to “Minus 1,3 kg!”

  1. anna december 3, 2009 den 7:45 e m #

    Grattis än en gång. Kanske till och med jag kan lyckas.

    Anna

  2. ceed70 december 3, 2009 den 9:03 e m #

    Grattis till det fina resultatet… bra jobbat kram Cee

  3. Ellinor december 3, 2009 den 9:19 e m #

    Grattis tjejen !!

    Vilket superhärligt resultat!

    Tycker verkligen det är så kul och spännande att vi är så många som upplever detta nya program så positivt 🙂

    Kramiz till dig från mig

  4. Nenny december 4, 2009 den 5:25 f m #

    Åhh grattis! Vad kul att höra!! =)
    Fortsätt i samma stil nu bara!
    Kram

  5. Marie december 4, 2009 den 8:40 f m #

    Stort GRATTIS, vad härligt!!!

    kram

  6. Louice december 4, 2009 den 12:22 e m #

    Men grattis! Vilkent kanonresultat!

  7. Lotta december 6, 2009 den 5:29 e m #

    Verkligen jätteroligt!
    Precis vad som behövs efter den första veckan. Jag får se hur det går för mig imorgon. Det känns helt okej faktiskt just nu i varje fall. Jag har visserligen ätit upp alla mina dagliga pp och även min veckopp – men de har ju garanterat att man ska gå ner i vikt ändå… idag har jag 7 återstående pp så det kommer att bli lite glögg.. mums!
    Lotta

Kommentera

