Tack så mycket!

4 Dec

 

Kikar bara in för att säga: Tack alla för era gratulationer. Kul att ni glädjs med mig. Nästa vecka tror jag inte blir lika bra men så länge det blir ett minus så är det toppen. Jag lovade återkomma om veckoboken ”Mättnad”. Då jag var trött igår så skummade jag bara igenom den och det handlar mest om att välja mat med bra mättnadsfaktor. Det handlade även om att veta när man är mätt och inte fortsätta äta. Man ska äta sakta och känna efter när det räcker och då sluta äta. Det var även goda recept i detta veckoblad som jag kanske testar, återkommer då mer än gärna med vad jag tyckte.

Idag börjar Vecka 2 för mig och jag ser fram emot den. Ha en toppenfin Fredag och helg om vi inte hörs!

Angel

Ett svar to “Tack så mycket!”

  1. anna december 6, 2009 den 4:06 e m #

    Det tycker jag att du ska göra det går ju super bra för dig och det kommer det fortsätta att göra det vet jag. För mig däremot går det inte bra just nu men förhoppningsvis kanske det gör det efter nyår då jag sätter igång är inte riktigt motiverad att sätta igång nu men jag laddar till nästa år då j….vlar.

    Kram
    Anna

Kommentera

