Dagens checklista, 091215

15 Dec

Idag tänkte jag dela med mig av dagens checklista, så kommentera gärna…

Frukost: Rågform med rökt skinka (5 pp), samt mjölk till kaffet (1 pp) = 6 pp

Mellanmål: Galiamelon (0 pp)

Lunch: Blandad sallad med rökt skinka (för 3 pp) , frökuse (4 pp), kikärtor (1 pp) = 8 pp

Mellanmål: Galiamelon = 0 pp

Middag: Kryddig färsröra med ris o grönsaker = 10 pp

Mellanmål: Frökuse med skinka, salladsblad och thé= 5 pp

Totalt utnyttjade dagliga propoints: 29 propoints av 29

Till middagen har jag tagit ut köttfärs men har inte riktigt bestämt mig för vad det blir av den…några förslag?

Ta det försiktigt där ute i halkan…

Angel

EDIT: Det blev en kryddig köttfärsröra till middag som jag bara fixade ihop på medans jag lagade middagen. Recept och bild kommer imorgon.

Ett svar to “Dagens checklista, 091215”

  1. chokladprinsessan december 15, 2009 den 7:38 e m #

    superbra, jag däremot har svårt att få i mig mat, utan vill istället fika hela tiden.
    kram

Kommentera

