Nollresultat

17 Dec

Ett kort inlägg för att uppdatera om hur det gick på vägningen. Trots ovädret som härjade hela dagen och trots inställda bussar och tåg så lyckades jag komma iväg och väga mig. Min kära make var så snäll och kom och hämtade mig på jobbet för att sedan skjutsa mig till vägningen. Resultatet blev +/- 0. Ingen förändring på två hela veckor alltså! Det är klart jag är besviken men jag ska banne mig inte ge upp. Jag tycker mig känna att låren har minskat, byxorna sitter lite lösare där, så något resultat måste det ha gett. Nästa fredag så är det dags att mäta mig igen och då hoppas jag att måttbandet kommer vara lite snällare än vad vågen har varit. Annars tänker jag fortsätta att räkna propoints och inte ge upp. Nästa vägning är den 7 januari och då jag  ha ett minus!

3 svar to “Nollresultat”

  1. Anna december 18, 2009 den 8:05 f m #

    Jag vet att det lätt att ge upp när det inte händer något men man måste försöka kämpa vidare. Man måste försöka tänka långsiktigt för i längden ger det bästa reslutatet.
    Kämpa på jag kommer att peppa dej

    Anna

  2. Nenny december 19, 2009 den 6:22 f m #

    Det kan hända mycket i kroppen även om inte vågfan visar minus. Så det är bara att köra på!
    Heja heja
    Kram

  3. Lotta december 20, 2009 den 7:38 e m #

    Bra att det i varje fall är likadant +-0
    Lotta

Kommentera

