Torsdag – vägningsdags!

17 Dec

 

Ikväll om vädret tillåter och alla på Viktväktarna är friska så är det dags för vägning igen. Fast jag fasar för att ställa mig på vågen så vill jag ändå innerst inne göra det för att se resultat. Vågen där hemma har jag varit tvungen att ta bort. Jag hoppade på den titta som tätt, morgon som kväll, och den visade inget resultat alls. Det fick mig bara att må dåligt. Så nu är den borta. Jag känner att byxorna har blivit lite lösare runt låren och det glädjer mig. Min man säger att det syns lite i ansiktet, att kinderna inte är lika runda längre. Och det är mycket glädjande måste jag få säga! Så jag hoppas att jag får väga mig ikväll för sedan blir det inte förrän första veckan efter nyår. Både julafton och nyårsafton infaller på torsdag då jag normalt ska väga mig. Det blir en liten pärs att stå ut i nästan 3 veckor utan att väga sig och se hur det går. Håll tummarna för mig ikväll att det är ett litet minus…

 

Angel

 

2 svar to “Torsdag – vägningsdags!”

  1. ceed70 december 17, 2009 den 1:00 e m #

    Håller tummarna för dig kram Cee

  2. Ellinor december 17, 2009 den 3:03 e m #

    Håller båda tummarna så hårt jag kan … 🙂

Lämna en kommentar