Checklista 091221

21 Dec

Här knallar det på rätt så fort just nu men det gör väl det för oss alla. Det är bara några dagar kvar till jul nu och jag räknar på som vanligt. Till julafton har jag sparat nästan alla mina veckobonuspoints så att jag kan äta med gott samvete av det jag vill ha. Idag tänkte jag dela med mig av min checklista. Vet faktiskt inte hur intressant det kan vara för er, men det kanske kan ge lite tips om man inte vet vad man ska äta. Eller så kanske jag räknar något helt galet och någon vänlig själ uppmärksammar det. Hur går det för er?

Frukost: Frökuse med 2 skivor rökt skinka, 1 kokt ägg, färsk ananas, mjölk till kaffet = 8 pp

Mellanmål: 1 banan = 0 pp

Lunch: Vitlökskotlett med ris och stekt lök, grönsaker = 8 pp

Mellanmål: färsk ananas = 0 pp

Middag: Omelett med skinka, champinjoner, ärter, majs och grönsaker = 10 pp

Mellanmål: Naturell Yoghurt med banan + smörgås =  3 pp

Totalt propoints: 29 av 29

 

Ett svar to “Checklista 091221”

  1. Karin december 28, 2009 den 10:54 e m #

    Kul med en VV blogg med de nya Pro Pointsen 🙂
    Jag har nämligen beställt Brevkursen och ser fram emot att få den om ca 14 dagar. Så jag återkommer definitivt!
    God fortsättning!

Kommentera

