Gott Nytt År!

31 Dec

Det har varit tyst här ett tag och det beror mest på att jag har njutit av ledigheten. Jag kan även direkt erkänna att jag inte har hållit mig direkt till propoints under julen och mellandagarna. Men efter ikväll (nyårsfirandet) så börjar jag direkt igen. Då har jag en vecka på mig att få ett minus. Jag vägde mig här hemma imorse och jag står fortfarande still och det är jag glad för. Nu vill jag passa på att önska er en riktigt fin nyårsafton och ett gott nytt år. Vi ses igen nästa år 😀

Angel

4 svar to “Gott Nytt År!”

  1. Marie december 31, 2009 den 1:41 e m #

    Mot 2010 och ny mål. I morgon gör vi en nystart med nya tag och många blanka härliga dagar att fylla! 🙂 Gott slut och GOTT NYTT ÅR!

    kram

  2. Anna december 31, 2009 den 9:57 e m #

    Vad skönt för dig att du ej har gått upp.

    Kram
    Anna

  3. Nenny januari 1, 2010 den 6:57 f m #

    God start på det nya året!
    🙂
    Kram

  4. ceed70 januari 1, 2010 den 10:13 f m #

    God fortsättning på det nya året kram Cee

Kommentera

