God fortsättning

3 Jan

 

God fortsättning allihopa! Jag hoppas att alla önskningar slår in och att vi alla får uppleva nya 2010 några kilo slankare. Själv har jag redan börjat räkna propoints igen och kan säga att det inte är så lätt att bara slå om till att vara nyttig igen. Det finns lite gott kvar här hemma som gör att jag känner mig sugen och småhungrig hela tiden, men det har gått rätt så okej ändå. Man har ju en hel del veckopoints att ta ifrån för att underlätta det hela. Imorgon så börjar jag jobba igen och det med blandade känslor, vill egentligen inte men för att slippa vara nära kylskåpet och skafferiet så är det bra. Nu jobbar man visserligen endast 2 dagar och sedan ledig igen men att komma in i vanliga rutiner igen kommer göra mig gott. På torsdag är det vägning igen och jag kan tänka mig att det kommer bli en lång kö hos Viktväktarna då, alla nya som vill börja med sitt nya liv kommer att komma. Sist jag var hos Viktväktarna och vägde mig så fick jag en lapp om att de delar ut en ny kokbok i Januari, tror det var en italiensk pastabok, det ser jag fram emot. Man kanske kan få lite ny inspiration till nya maträtter. Jag har märkt att viktväktarrecept med köttfärs är det väldigt ont om, varför då undrar jag då det är väldigt vanligt med köttfärs. Har ni några tips kanske? Tar tacksamt emot alla tips.

Ha nu en bra söndag,

Angel

3 svar to “God fortsättning”

  1. mia januari 3, 2010 den 3:47 e m #

    Om det är smala Italien de delar ut är det ingen höjdare vi fick den i brevkursen …fast det var för mycket konstiga saker i den boken

  2. Anna januari 3, 2010 den 7:16 e m #

    Känns verkligen jobbigt att behöva gå och jobba igen en veckas ledighet till hade inte varit helt fel. Men som du säger det som är positivt är att men ej är hemma vid skåpen, jag har verkligen varit där hela tiden men den 7 jan då skriver jag in mig på VV. Hoppas du finns där och peppar mig.

    Anna

  3. Angel januari 3, 2010 den 8:19 e m #

    Självklart Anna, vi peppar och stöttar varann till 100 %

Kommentera

