:( Räknat fel

11 Jan

Får allt mer bevis på att jag har räknat fel på köttet/fågel/fisk hittills. Pasta/Ris/Gryn finns redan uträknad som kokt  i Pointsguiden så det har jag som tur är räknat rätt, men som sagt inte köttet. Det är bara att inse fakta och att från och med nu räkna 90 g istället för 125 g på tillagad kött/fågel/fisk. Jag som gammal viktväktare borde vetat detta, men måste ha förträngt den helt och hållet. Bättre sent än aldrig…

Angel

Ett svar to “:( Räknat fel”

  1. pointshuntress januari 12, 2010 den 7:41 e m #

    nu är receptet upplagt men jag minns inte längre vart jag hittade det… O_o
    men men du kanske känner igen det 🙂

Kommentera

