En bra VV-dag!

16 Jan

Igår var det en mycket bra Viktväktardag för mig. Allt gick precis  som det skulle, jag höll mig till mina 29 points och inget mera. Jag kunde säga nej till både nötter och godis. Jag slutade äta när jag skulle och tog inget extra. Så jag var riktigt nöjd med mig själv när jag gick och la mig. Idag så ska vi bort på kvällen så jag hoppas att jag kan sköta mig lika bra och inte äta något som jag inte bör. Hoppas att jag har lika bra karaktär idag med.

Ha en fin lördag!

Angel

5 svar to “En bra VV-dag!”

  1. Elin - Min viktblogg januari 16, 2010 den 4:58 e m #

    Duktigt 🙂

  2. Thea januari 16, 2010 den 8:55 e m #

    Om man kunde ha sådana dagar. Riktigt bra gjort 🙂

  3. Karin januari 17, 2010 den 8:39 e m #

    Ja, visst kännerman sej nöjd när man har en sån där perfekt dag!?
    Jag är nybörjare med Propoints och än så länge går det bra, det nya programmet är ju himla bra på det sättet att man kan ”fuska” lite utan att få värsta ångesten.

    Tycker du har en bra blogg och har lagt en läk hit. Är det okej?

  4. Anna januari 17, 2010 den 8:47 e m #

    Du är duktig du och självklart kommer du även klara morgon dagen.

    Kämpa på
    Anna

  5. Marie januari 20, 2010 den 12:46 e m #

    Heja dig!! 🙂

Kommentera

