Kaboom!!!

21 Jan

Herrejösses vad jag blev förvånad när jag ställde mig på vågen idag. Jag såg hur mycket den visade men tänkte inte på hur mycket det var. Så när jag såg att konsulenten började räkna och det stod minus 2 kg på häftet kunde jag inte fatta det. 

Det blev ett KABOOM minus! Det innebär även att jag har fått min första stjärna! Jag har gått ner 3,1 kg totalt nu. Det innebär att jag har nått mitt första delmål. Body Shop…here I come!

13 svar to “Kaboom!!!”

  1. Marie Hj. januari 21, 2010 den 7:52 e m #

    Åh vad kul! Grattis!
    Tycker du att vv:s nya pointssystem är bra?
    Kram!

  2. mia januari 21, 2010 den 8:16 e m #

    Ett jättegrattis från ytterligare en viktväktare 🙂

  3. Anna januari 21, 2010 den 8:18 e m #

    Stort grattis till kaboomet själv är jag lite besviken gick bara ner 0.1 sp jag får vänta på mitt kaboom. Måste försöka lista ut om jag gör något fel. Fortsätt så här så kommer du få uppleva många kaboom.

    Kram
    Anna

  4. Marie januari 21, 2010 den 8:27 e m #

    Tjooohooo vad roligt!!! Stort GRATTIS och bra jobbat!!! 😀

  5. ceed70 januari 21, 2010 den 8:58 e m #

    Whihoooo grattis till det fina resultatet … kram Cee

  6. Lotta januari 21, 2010 den 11:04 e m #

    grattis grattis grattis… vad himla roligt. nu får du unna dig något bra på bodyshop. Vad blir det?
    Lotta

  7. Nenny januari 22, 2010 den 5:35 f m #

    Grattis! Härligt att höra.
    Kram

  8. Anna januari 22, 2010 den 8:19 f m #

    Tack för dina peppande ord tur att jag har dig hur skulle jag annars klara mig.

    Kram
    Anna

  9. Katrhine januari 22, 2010 den 11:41 f m #

    Grattis, vilket pepp detta ger, nu jäklar skall jag också ha stjärna…

  10. Thea januari 22, 2010 den 2:29 e m #

    Stort grattis. Vad kul för dig.

  11. Louise januari 23, 2010 den 5:29 f m #

    UNDERBART!!!! Stort grattis till minuset! 🙂

  12. ELINs viktblogg januari 23, 2010 den 8:40 f m #

    STORT GRATTIS!! 😀

  13. Kajsa januari 23, 2010 den 12:50 e m #

    Grattis! det var en rejäl viktminskning.

Kommentera

