Svullardag :(

26 Jan

Igår var det en riktig svullardag för mig, inga propoints räknades och mycket åkte ner som absolut inte skulle. Varför gör man så här? Nu när det gick så bra så förstör jag allt med att först svulla i mig en hel del jordnötter och nu en massa annat onyttigt som bullar?? Hur kommer det sig att man är en sån stor idiot och bara förstör för sig själv? Då jag just nu är mig egen största fiende så räknar jag absolut inte med ett minus på vågen varken denna vecka eller nästa. USCH! Jag är rätt så förbannad mig själv just nu för att jag inte kan stå emot vissa grejer. Nu är veckobonuset slut och jag får inga nya förrän på fredag!

3 svar to “Svullardag :(”

  1. Marie januari 26, 2010 den 9:39 f m #

    Ja varför gör man så, för att man är en känsloätare kanske? Det gäller att inte låta sig nedslås av sådana tillfällen, utan lära av dem och fortsätta jobba för att de blir färre och färre. Räkna ihop det du åt igår, kanske det inte är så farligt som du tror ändå, även om veckobonusen är slut. Kanske räcker det med någon extra eller två promenader, för att du ska komma på banan igen. Framför allt tänk inte bakåt. I dag är en ny dag med nya propoints och härifrån kan det bara bli bättre.

    Många peppkramar

  2. Anna januari 26, 2010 den 10:34 f m #

    Ja säg det varför gör man så mot sig själv när det går bra. Men o andra sidan om du ej överskridit dina veckobonusar så borde du inte ha gått upp enl dom själva. Men nu är det bara att ta i med nya tag och kämpa på glöm gårdagen och se framåt

    Anna

  3. Karin januari 26, 2010 den 7:40 e m #

    Jaaa du, VARFÖR gör man så? när man sekundeen innan är så duktig?
    Jag skrev just i min blogg om min PLANERADE överätardag…imorrn. Så jag räknar bara emd ett liiitet minus den här fredagen.
    Staaackars oss som inte bara kan få äta det vi vill :-/

Kommentera

