Ha en trevlig helg!

29 Jan

 

Vill bara önska er alla en riktigt fin helg!

Angel

7 svar to “Ha en trevlig helg!”

  1. Nenny januari 29, 2010 den 9:50 f m #

    Detsamma!
    =)
    Kram

  2. Lotta januari 29, 2010 den 11:18 f m #

    Verkligen detsamma till dig. Du frågade mig några saker – så jag tänkte att jag svarar här också så att du ser det.

    En undersida kan du göra i vänstermarginalen. Det är i samma kolumn där det står inlägg – längre ner står det sidor.
    1. Klicka på den!
    2. Lägg till ny sida! (då kommer du till skapa ny sida)
    3. Skriv en rubrik på sidan + ev. text som du vill ha under denna sidan. Detta kommer hela tiden att vara löpande texter.
    4. Välj under vilken sida denna ska vara ex. huvudsidan – då ser du den från din första sida så som jag gjort med mina flikar. Detta görs i högerspalten kallad modersida…
    5. Är det så att du vill ha en undersida till en yskapad undersida så istället för att väljahem så väljer du den undersidan. Då kommer den inte att synas på första sidan utan enbart under den fliken som du valt. Ex. som i mina redskap o recept.

    Jag har letat mig rätt helt enkelt! Det handlar om att våga testa

    Vad gäller tabellerna så har jag gjort en tabell i word och därifrån klippt in den (det blir bättre än om man gör den i excel, testtade det först, men det rekommenderar jag inte) Du gör så här när tabellen i word är klar!
    1) Tryck – lägg in nytt inlägg (och vill du ha det under någon flik så öppnar du ju naturligtvis fliken istället – som med min VIKTresultat.
    2. Kopierar tabellen från word
    3. trycker på knappen – inlägg från word på inläggssidan! Då öppnas en ny ruta.
    4. Klistrar in tabellen i denna ruta och trycker på lägg till knappen.
    5. Det krävs kanske sedan lite justering av textstorlek och liknande, det lär du dig med tiden. Det är bara att testa och ta bort ifall du inte är nöjd.
    Jag har valt att ha olika tabeller eftersom det är så att jag klistrara in varje vecka, då kan jag ju lätt bara ta 2010:s tabell och inte behöva ändra och fixa med hur mycket som helst!

    Det är ganska svårt att förklara, men jag har gjort det så lätttydligt som jag kunnat!

    Kram på dig och som jag sa innan, trevlig helg!
    Lotta

  3. Katrhine januari 29, 2010 den 12:30 e m #

    Desamma….

  4. Marie januari 29, 2010 den 1:56 e m #

    Tack detsamma! ❤

  5. Anna januari 29, 2010 den 8:30 e m #

    Trevlig helg på dig också. Ska få gäster i morgon så man vet aldrig hur det kommer att sluta med pp.

    Anna

  6. Elins viktblogg februari 3, 2010 den 9:30 f m #

    Hoppas du hade en trevlig helg! Det hade jag 🙂

  7. MiniZillen februari 3, 2010 den 12:08 e m #

    Det samma! Vilken mysig bild föresten..är det du som gör bilderna? Du har alltid så vackra bilder 😉 *pepp*

Kommentera

