…ett litet livstecken…

4 Feb

 

Här kommer ett litet livstecken från mig. Varför jag inte har skrivit är för att det inte har gått så bra, jag sköter mig på dagarna men på kvällen så spårar det ur och jag blir förbannad på mig själv och så vidare…ja ni vet hur det är när man har kommit på den här sidan av vägen. Ikväll skulle jag egentligen väga mig på VV men kan inte då jag ska på en kvällskurs och tur är det för jag orkar inte se ett plus. Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och skärpa till mig ordentligt. Och till sist… Nu får det banne mig vara nog med all snö! Jag vill ha sommar så där härligt som på bilden.

Angel

4 svar to “…ett litet livstecken…”

  1. Anna februari 4, 2010 den 10:19 f m #

    Japp jag hatar snön just nu. Jag får pulsa i snön varje dag till och från jobbet det är jätte jobbigt när dom ej har plogat. Tar all evighet att ta sig till jobbet. Hoppas du får det trevligt på din kvälls kurs och att det blir roligt. Så tar du i med nya tag till nästa vecka.

    Anna

  2. Thea februari 4, 2010 den 6:52 e m #

    Ja, vår och sommar vill jag ha. Jag är väldigt less snön vill jag lova. Jag jobbar i hemvården och det är inte roligt då det är snökaos.

    Det är bara att kämpa vidare.

  3. Louise februari 5, 2010 den 9:03 f m #

    Jag ger dej en peppspark i baken! Du har väl fyllt i din checklista? Jag menar det kanske inte är så illa ändå.
    Kram o pepp o nya tag!

  4. Karin februari 5, 2010 den 3:16 e m #

    Ta och läs lite viktbloggar, då brukar inspirationen infinna sej igen! Trevlig helg!

Kommentera

