inga propoints

8 Feb

 

Japp så är det! Jag har inte räknat propoints på säkert flera dagar om inte en vecka. Jag börjar fint på morgonen och sedan blir det inget mera. Jag har ingen riktig ursäkt varför jag håller på så som jag gör, men jag vet att det började med att jag frossade i något en kväll efter sista vägningen och efter det så har jag inte skött detta alls. Jag tvekar om jag ska gå och väga mig på torsdag men jag måste oavsett resultatet, jag måste komma in på rätt spår igen. Min arbetskollega som också kör vv skällde ut mig lite imorse och sa: ”Nu skärper du dig!”. Hon har rätt, jag vet att det är det enda rätta. Så nu försöker jag igen mina vänner.

6 svar to “inga propoints”

  1. Marie februari 8, 2010 den 9:31 f m #

    Ett snedsprång och så ett fall. Det händer och det kommer säkert hända igen. Res dig och borsta av dig och se framåt med nya tag. Det som hänt kan du inte ändra på, men nästa steg kan du bestämma över. Kom igen, du fixar det, det vet jag!!

    Peppkramar

  2. Katrhine februari 8, 2010 den 11:56 f m #

    Oh, jag känner som du..Varför är det så svårt att göra det..Vi kan ju, eller hur….
    Nä, nu tar vi tag i detta..

    Pepp på dig..

  3. Anna februari 8, 2010 den 1:25 e m #

    Självklart ska du väga dig på torsdag. Det var bra att din arbetskompis skällde lite på dig ibland behöver man det för att vakna upp. Kämpa på nu du grejar det här

    Anna

  4. Louise februari 8, 2010 den 7:43 e m #

    Att falla är inte hela världen bara man reser sej upp, borstar av dammet och går vidare.
    Det sämsta du kan göra är att skippa vägningen på torsdag för då riskerar du att fortsätta i dikeskanten istf på vägen. Ta resultatet du får då o se det som kick att fortsätta på rätt spår. Du hinner om du börjar nu att hyffsa resultatet tills på torsdag.

    Kram o massa pepp!

  5. herbafitness februari 11, 2010 den 9:06 f m #

    Har du provat Herbalife? Jag rekommenderar det för att det har förändrat mitt liv till det bättre.
    Det är 21 dagars program och du kan gå ner mycket, t.ex min svärmor gick ner 7 kg! De är dessutom goda och gör så att du blir piggare och gladare.
    Herbalife finns i över 70 länder och miljontals människor i de länderna använder deras produkter för att DE FUNGERAR.
    Efter resultaten jag såg bestämde jag mig för att börja sälja produkterna för att förändra folks liv. På min blogg kan du beställa hem ett Viktminsknings paket eller om du vill ha det billigare kan du gå in på Tradera.com och buda på en av mina 20 auktioner.

  6. Thea februari 12, 2010 den 8:41 f m #

    Det verkar gå trögt för flera, tyvärr. Jag tycker precis som alla andra, sluta aldrig väga dig.
    Även fast du vet att du har ätit fel och för mycket tycker jag att du ska skriva och räkna allt du faktiskt stoppar i dig.
    Det här klarar du, kom igen.

Kommentera

