Plus minus noll

12 Feb

Igår så lydde jag rådet att gå och väga mig. Jag kan säga att jag bad till han där ovan att det skulle vara inställt men icke sa nicke. Det var bara att bita i det sura äpplet och ställa sig på vågen. Jag vågade knappt titta vad vågen visade för jag var helt säker på att jag hade gått upp massor. Men vilken lättnad det var att se att jag stod still, ni anar bara inte. Så nu mina vänner så är checklistan framme, den ska fyllas i till punkt och pricka för nu ska jag inte spilla tid mera. Jag vill se ett minus nästa vecka. Jag ska ta en dag i taget och verkligen göra mitt bästa. Tack alla som peppar mig till tusen, ni är verkligen toppen och utan er skulle detta inte gå.

Ha nu en riktigt fin Alla Hjärtans dag på söndag.

Angel

4 svar to “Plus minus noll”

  1. Anna februari 12, 2010 den 7:16 f m #

    Vad skönt att du ej hade gått upp i vikt nu är det bara att kämpa på så får du ett minus nästa vecka ska du se.

    Anna

  2. Thea februari 12, 2010 den 8:44 f m #

    Där ser du, alltid bra att väga sig för man vet aldrig vad som händer. Tänk på vad som hade hänt om du inte hade ställt dig på vågen, hur du hade känt dig för du trodde att du hade gått upp. Bra att du börjar räkna maten igen.

    Ha en bra Alla hjärtans dag du med 🙂

  3. Karin februari 12, 2010 den 10:37 f m #

    Bra, bra!! du är snart på rätt spår igen. Vet hur lätt det är att spåra ur..

  4. Louise februari 14, 2010 den 9:46 f m #

    Kanon!! Ett superbra resultat då man tror att man gått upp massor.
    Pepp pepp!

Kommentera

