så går det just nu…

16 Feb

Jag skriver inget här på bloggen för jag kämpar på med att försöka räkna propoints, varje dag är en liten kamp känner jag och det går rätt så bra men inte toppenbra som jag skulle vilja. På torsdag är det vägningen igen och varje lilla gram i minus ska jag uppskatta och värdesätta, för det går neråt. Hoppas att ni sköter er bättre där ute.
Kramar Angel

3 svar to “så går det just nu…”

  1. Karin februari 16, 2010 den 8:06 e m #

    Jag sköter mej inte alls den här veckan. Varje dag börjar bra, sen slutar den dåligt. Och så har jag en hungerperiod, vill äta ALLT – hela tiden. Ser inte fram emot fredag…

  2. Jessica februari 18, 2010 den 11:07 f m #

    Lycka till på vägningen idag, du ska se att det går riktigt bra, håller tummarna 🙂 Tack för en inspirerande blogg!

    Peppkram

  3. Thea februari 18, 2010 den 8:56 e m #

    Hoppas att det har gått bra för dig.

Kommentera

