Ingen vägning

19 Feb

Igår blev det ingen vägning för mig, bestämde mig för att inte gå på grund av att jag var uppsvälld och uppblåst som en flodhäst, ja så kändes det i alla fall. Jag har gett blod och äter järntabletter just nu och det ställer till det väldigt mycket för magen. För att inte gå in på närmare detaljer kan jag bara säga att jag inte får gå på toaletten regelbundet. Jag har ju naturligtvis smygvägt mig och på bara någon dag så gick jag upp över 1 kilo och det fick mig att hoppa över vägningen. Inte nog med det så kommer när som helst min månatliga period och det påverkar min kropp enormt. Jag vill inte gå och betala 120 kr för att se mig gå upp i vikt helt i onödan. Jag kommer absolut gå nästa vecka och väga mig. Men detta har fått mig att börja fundera på att att gå och väga mig varannan vecka. Om jag har läget under kontroll så behöver jag inte gå dit varje vecka.

Sedan har jag funderat lite på mina belöningar. Jag tror jag ändrar min andra belöning, den för 6 kilo. Jag byter nog ut den till en proffesionell ansiktbehandling. Jag skulle vilja ha en ordentlig vårlig rengöring av ansiktet med lite massage som avslutning istället för en klippning eller dyligt. Det känns lyxigare och som en större belöning.

Hoppas ni får en toppenfin helg och akta er för halkan där ute.

Angel

Ett svar to “Ingen vägning”

  1. chokladprinsessan februari 20, 2010 den 9:24 f m #

    Det är segt att inte få de resultaten man vill, men de kommer var så säker!
    kram!

Kommentera

