Tortillalasagne med kyckling

20 Feb

Ni har väl upptäckt matbloggen ”I Nadjas kök”? Om inte ta en titt (se mina länkar). Lite då och då så kommer hon med recept som är beräknade med propoints och sist så kom hon med Tortillalasagne.

 

Igår så lagade jag denna och det var hur gott som helst. 10 propoints för en bit är inte alls så farligt och det var gott och mättande. Receptet finner ni här: http://www.nadjaskitchen.se/?p=4280 .

Bilden är lånad (efter förfrågan) av nadjaskitchen.se

2 svar to “Tortillalasagne med kyckling”

  1. mia februari 20, 2010 den 9:54 f m #

    Hittade oxå det receptet igår och använder man magrare ost än 17% tex icas eller coops på 13 eller 11 % så hamnar en portion på 8 pp lade in det i receptskaparen …men det såg smarrigt ut så jag kommer att testa det

  2. Anna februari 21, 2010 den 12:29 e m #

    Jag har testat det här receptet och det var jättegott tycker jag. Man kan ju blanda i stort sätt vilka grönsker man vill.

    Anna

Kommentera

