Går inte så bra

24 Feb

Näpp, det går inte så bra för mig just nu och därför är det tyst här. Jag har inte alls räknat points sedan i fredags då min nya vecka började. Jag har till och med ätit en pizzeria pizza! Hujeda mig vad god den! Sedan så har både lördagen och söndagen inte alls varit bra. I måndags gick det lite bättre och på den vägen är det. Så en liten sidoväg är jag just inne på men jag ska verkligen försöka komma in på huvudvägen igen på fredag.

Angel

4 svar to “Går inte så bra”

  1. withloveolga februari 24, 2010 den 12:43 e m #

    Gott med pizza ibland! =)

  2. MiniZillen februari 24, 2010 den 7:50 e m #

    Hm..det är bara upp i sadeln igen! Det fixar du! Hejja hejja!

  3. Anna februari 25, 2010 den 8:58 f m #

    Det är bara att fortsätta kämpa så kommer det att gå bra. Du får ta fredag som en ny början och lägga detta bakom dig.

    Anna

  4. Lotta februari 28, 2010 den 8:26 e m #

    Jag unnade mig också pizza förr förra veckan och då fick jag ju en viktminskning på 1,1 kg så det behöver inte vara kört bara för det… kom igen nu!
    Kämpa!
    Lotta

Kommentera

