Helgens resultat

1 Mar

 

Helgens resultat är blandat. Jag har försökt tänka på vad jag äter men lite onyttigt slank det ner trots allt. Men jag ger inte upp, jag kämpar vidare oavsett hur dagarna går. För jag tänker som så att det är mycket bättre att göra det halvdant än skita i det helt, men allra bäst är ju förstås att sköta sig till 100 %. Motivationen är fortfarande dålig och lika så inspirationen men det förstod ni ju redan i och med att jag inte sköter mig som jag ska. Jag funderar på att sitta kvar på lektionen på torsdag när det är dags att väga mig, hoppas kanske på att få lite inspiration igen.

Ha en bra fortsatt vecka!

Angel

10 svar to “Helgens resultat”

  1. Marie mars 1, 2010 den 10:34 f m #

    Kämpa på tjejen!! Jag är också inne i en svacka just nu, men det viktigaste är att man inte ger upp!!

    Peppkramar

  2. Anna mars 3, 2010 den 7:25 f m #

    Du grejar det här skynda långsamt bara.

    Anna

  3. Elins viktblogg mars 6, 2010 den 10:54 f m #

    Säger som föregående kommentarslämnare! 🙂

  4. Thea mars 6, 2010 den 11:38 e m #

    Det är bra att du inte ger upp. Jag tror att det är bra att man skriver om det. Går det skitdåligt kan man finna stöd och kämpa vidare.

  5. Karin mars 10, 2010 den 3:21 e m #

    Hej på dej du!
    Jag har återigen flyttat mitt viktbloggande. Från vardagsbloggen tillbaks till viktbloggen.
    Välkommen dit igen!

  6. Karin mars 11, 2010 den 5:15 e m #

    Hmm… jag har lagt ner viktbloggandet. Och propointsen ska vi inte tala om…
    Just nu är det low carb som gäller igen.
    Men du är lika välkommen till min gamla blogg igen!!

  7. Anna mars 12, 2010 den 9:09 f m #

    Du är duktig du. Kämpa så når du snart dit mål.

    Anna

  8. Elins viktblogg mars 12, 2010 den 10:24 f m #

    Det är så himla härligt när vågen visar minus!! 😀

  9. choklad maj 10, 2010 den 6:33 e m #

    Hejja hejja!

  10. Maria maj 18, 2010 den 9:37 f m #

    Hejsan!

    Jag förstår dig. Jag tog också en paus från mitt vikväktande innan och åt både det ena och det andra som satte sig på kroppen direkt.

    Så nu har jag de sex kilona som jag gick ner i höstas + de ”gamla” 20 kg att bli av med.

    Jag var inte heller så sugen på att skriva om det på min blogg.

    Men nu är motivationen på topp.

    Lycka till!

Kommentera

