Minus 900 gram!

12 Mar

 

Här har det varit med flit lite tyst för hur skoj är det att hela tiden läsa att jag inte sköter mig som jag ska. Nej inget roligt alls. Men sista veckan så har jag faktiskt gjort det. Igår så gick jag igen till Viktväktarna för vägning efter 4 veckors frånvaro. Jag var 100 på att det skulle visa plus för det gjorde vågen där hemma. Så när vågen hos VV visade minus 900 gram så blev jag så paff att jag inte riktigt fattade det hela. Och på sätt och vis gör jag det inte nu heller då jag verkligen har struntat i att skriva och ätit det mesta med måtta i nästan en månad.

Jag har bestämt mig att gå och väga mig varannan vecka för då får jag trevligt sällskap också och det gör hela saken så mycket roligare. Nu är checklistan framme igen och jag fyller i den varje dag och gör mitt bästa. Vardagarna går faktiskt bra men helgerna sämre så då försvinner mycket av veckobonuset.

Nu ska jag kika runt lite bland era bloggar och se hur ni har haft det. Ha en riktigt fin helg med mycket sol!

Kram Angel

10 svar to “Minus 900 gram!”

  1. jag mars 12, 2010 den 8:47 f m #

    hej! Följer din blogg då och då…vad roligt att det visade minus…kram

  2. Marie mars 12, 2010 den 10:00 f m #

    Det gäller att hitta sin grej, som man kan följa och lyckas med. Du kommer fixa det här, det är jag säker på !!

    Massor av peppkramar och trevlig helg!!

  3. Marie mars 12, 2010 den 10:01 f m #

    Glömde ju skriva; Grattis till det förlorade 900 gr!!! Släng ut din våg den är inget att ha!! 🙂

  4. ceed70 mars 12, 2010 den 2:19 e m #

    Vad roligt med minus när man inte väntar sig det.. ger jo lite motivation till näst kommande vecka kör så det ryker kram Cee

  5. Karin mars 12, 2010 den 9:58 e m #

    Toppenresultat! bara att gratulera. Önskar att jag kunde skriva detsamma. Känner som du… hur kul är det att vareviga vecka erkänna att man fuskar osv. Så jag ligger lågt med bloggandet, dock inte med viktandet 😉

    Lycka till i fortsättningen med!

  6. Naughtyn mars 22, 2010 den 2:34 e m #

    Vad skönt att det blev ett minus ändå – Det måste varit en trevlig överraskning! 😀

    Själv så har jag lyckats nå min målvikt nu och lagt upp lite nya (förhoppningsvis inspirerande) före/efter-bilder. Alltid peppar det någon 😉

    kram!

  7. Kajsa mars 23, 2010 den 8:05 e m #

    Jag försöker igen…

  8. no more fatso april 8, 2010 den 12:02 e m #

    Kul att vågen visade minus! Lycka till med nedgången 🙂 Jag körde viktväktarna förra året och det gick verkligen superbra, men igår gick de inge vidare så jag kör min egen diet istället 🙂

    kör hårt!

  9. smalajessica maj 3, 2010 den 2:43 e m #

    Hej!
    Jag har bytt blogg och finns nu inne på smalajessica.wordpress.com istället för smalajessie.blogg.se. Ha en trevlig dag och hoppas du tittar in!

    Peppkramar!

  10. Maja juni 2, 2010 den 8:36 e m #

    Va härligt att det går neråt, jag hoppas på att hitta motivationen igen, har 7 kg kvar till mål. fortsätt kämpa.

Kommentera

