Vad ska jag ta mig till?

25 Jul

Nu var det ett tag sedan jag skrev här som ni vet. Under den tiden så har det gått bra ett tag och sedan så kom semestern och då har jag gått upp allt jag gick ner innan och kanske även lite till (vågar inte ställa mig på vågen alls). Nu vet jag att tiden har kommit då jag måste sätta ett stopp innan det går överstyr och vips har jag gått upp tusentals kilo till. Jag vet bara inte hur jag ska gå till väga, ska jag börja räkna points igen eller ska jag skippa kolhydrater, ta nutrilett eller vad sjutton ska jag göra? Jag behöver något som bryter de vanor jag har idag, som gör mig stark så att jag kan motså frestelser och framför allt ge mig inspiration att fortsätta. Motivationen finns ju inte riktigt där och jag känner mig nästan konstant hungrig och måste få bukt på detta. Har ni några goda råd att ge mig? Vad ska jag ta mig till?…. Finns det någon som kan hjälpa mig?

Angel

2 svar to “Vad ska jag ta mig till?”

  1. ceed70 juli 26, 2010 den 8:51 f m #

    Det är jo jättesvårt att ge råd för hur du skal gå till väga, tråkigt du har gått upp men det fixar du lätt till igen. Det gäller att vara motiverat till tusan. Och ja det är svårt ;O) men du kan om du vill. Du får ta en funderare och sen peppa peppa dig och sen bara köra.
    Vilken av metoderna har funkat bäst för dig!! en metod som du känner att så här kan jag leva och må bra av…
    Heja dig du fixar det…
    Hoppas du hittar rätt i djunglen
    kram Cee

  2. Louice juli 29, 2010 den 9:10 e m #

    Hej vännen! Kul att se att du är uppe igen m bloggen.
    Kan bara säga att jag är i din situation. Jag har dock medvetet valt att ha bloggpaus o viktpaus i sommar. Men, snart måste jag igång igen…Senast mitten av augusti.
    Vet inte heller vad men klurar på att rivstarta m mina ck-påsar som jag har kvar o sen..ja, tallriksmodellen tror jag, sockerförbud i det närmaste..Jag ska ta mej tid att fundera fram till dess.
    Kram o så hörs vi längre fram. Då tutar vi o kör igen.

Kommentera

