Ännu en måndag…

2 Aug

Hej hå,

Ännu en måndag och jag kan meddela att jag står fortfarande och stampar på samma fläck. Då det är vardag och man är på jobbet så går det bra för jag tar med matlåda och då äter jag bara det som finns. Men så fort man kommer hem så är det andra bullar (ej ordagrant) som gäller. Då kan jag stoppa i mig vad som helst. I helgen så blev det smörgåsar på nybakt baguette hur mycket som helst. Och det var så gott för det var länge sedan vi hade det hemma, har bara levt på mörkt fiberbröd ett bra tag nu. Men det är bara att fortsätta för jag anser ändå att om jag klarar av att äta bra både frukost och lunch i 5 dagar i veckan så är det en bra början. Det är bättre än att släppa taget helt och äta hur mycket som helst de tillfällen också. Men så här ska det inte fortsätta, jag måste få inspiration, motivation och skärpa till mig ordentligt. Hör du det Angel! (huttar fingret till mig själv)

Ett svar to “Ännu en måndag…”

  1. Stefan augusti 3, 2010 den 3:51 e m #

    Hej! Nyligen bestämde jag mig för att lista Sverigs alla bloggar relaterade till hälsa. Däribland områden såsom träning, viktminskning, recept (kost), sjukdomar, etc. Eftersom din blogg passar in där så skulle jag gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.

    http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

Kommentera

