Viktväktarna kommer till jobbet

4 Aug

 

Äntligen! Efter många års efterfrågan så kommer äntligen Viktväktarna till mitt jobb. Detta kan vara det jag just nu behöver. Jag kommer absolut joina med detta gäng då jag vet att Viktväktarna fungerar för mig. Problemet är bara att jag brukar lessna på att räkna alla points efter någon månad och därmed börja fuska  och till slut även ge upp. Så mina vänner nu är det nog bestämt, det blir pointsräkning med viktväktarna igen. Officiell invägning på jobbet blir den 1/9-2010 så var med mig då igen.

Kram så länge Angel

7 svar to “Viktväktarna kommer till jobbet”

  1. Anna augusti 4, 2010 den 3:36 e m #

    Då tänker jag också börja så får vi stötta varanndra så att vi klarar detta denna gång.

    Kram
    Anna

  2. Angel augusti 4, 2010 den 6:34 e m #

    Absolut! Vi peppar och stöttar varann så att vi inte ger upp denna gång.

  3. Pärlan augusti 4, 2010 den 7:22 e m #

    Åhh, jag vill också har Viktväktarna på jobbet! Deras nya system med ProPoints är ju super 🙂 Och jag är säker på att du kommer klara det den här gången 😉

  4. Louise augusti 4, 2010 den 8:51 e m #

    Underbart! Lycka till!

  5. ceed70 augusti 9, 2010 den 8:58 f m #

    Hej Angel!
    Klart du får länka och roligt du hittade min blogg :)kram Cee

  6. Elin augusti 9, 2010 den 9:07 f m #

    Åh, vad lyxigt att ha det via jobbet. Få gå på arbetstid och så. Det fanns en gång på vårt jobb men det var begränsat antal platser och vi fick inte information i tid…

    Lycka till!

  7. Karin augusti 9, 2010 den 6:39 e m #

    Hej Angel! dej tappade jag bort nånstans i samband med att jag tog bort viktbloggandet från min blogg. Ja, NÄSTAN allt tjat om viktupp/nergång är borta… tröttnade på mej själv.
    Och då åkte viktlänkarna med.
    Men nu finns du åter i min länklista 🙂

    Jag äter low carb kost just nu och har gjort så i 4 veckor. Det går skapligt bra, jag faller för lite fusk emellanåt 😉
    Körde Propoint förut, köpte ju nya brevkursen men det där räknandet gjorde att jag lessnade. Men kanske, kanske kör jag lite VV framöver ändå.

    Hoppas du lyckas nu när du får VV på jobbet!
    Ha det bra!

Kommentera

