På kylskåpsdörren

12 Aug

 

Detta finns nu på mitt kylskåpsdörr. En jättebra liten lathund med de allra vanligaste sakerna man väljer att äta. Det enda jag saknar är nog bönor men det kan jag skriva till själv. Lathunden fann jag i senaste numret av Må bra. Ett ytterligare steg mot pointsräkning…kanske ska man börja på måndag?

Visste ni förresten att tidningen Må bra har börjat samarbeta med Viktväktarna igen och recepten är nu propointsberäknade.

3 svar to “På kylskåpsdörren”

  1. Lotta augusti 14, 2010 den 12:33 e m #

    En anledning till att köpa må bra nu helt enkelt. Jag har gillat dem men eftersom de inte har skrivit recepten innna i propoints så är det ju lite svårare – nu blir det lätt igen!
    Var tidningen bra denna gång?
    Lotta

  2. Angel augusti 15, 2010 den 6:01 f m #

    Jag fick låna tidiningen av en kompis och tittade bara snabbt på recepten, så tyvärr kan jag inte berätta om den vara bra eller ej.

  3. ela83a augusti 21, 2010 den 8:17 e m #

    Upptäckte detta idag! Prenummererade förr när de sammarbetade. Men sen när de började med sitt eget slutade jag. Men nu är jag sugen på att börja igen. Funderar på om jag skall börja VV:a igen. Lutar åt online, då jag inte har något möte i närheten som passar mina tider.

Kommentera

