Redo inför morgondagen

25 Aug

 

Jag står redo inför morgondagen. Nu har jag vägt mig och tagit mått överallt på kroppen så att jag kan hålla koll på hur mycket jag lyckas gå ner. Nu är jag ärligt talat inte lika så pigg på att börja imorgon som jag låter men det är absolut nödvändigt. Jag har tyvärr lyckats gå upp alla kilon jag gick ner i våras. Det gör mig förbannad att jag ytterligare en gång till åt upp mig när jag vet hur svårt det är att bli av med minsta lilla gram.  Så imorgon vet jag att en tuff dag väntar. Magen är nu van vid större portioner och kroppen vill ha allt den är van vid. Nu blir det tufft i minst 2 veckor innan man har avgiftat sig och magsäcken någorlunda krympt. Det är här mina vänner ni kommer in, det är här jag behöver er hjälp. Stötta mig så gott ni kan för det kommer behövas.

Syns imorgon!

Angel

4 svar to “Redo inför morgondagen”

  1. Nenny augusti 25, 2010 den 7:00 f m #

    Jag började också lite halvdant. Inte riktigt motiverad. Men efter nån vecka så kom motivationen med besked och jag är på G på riktigt.
    Hoppas motivationen kommer så snart du börjar! Det kommer att gå bra!
    Kom igen nu!!
    Kram kram

  2. ceed70 augusti 25, 2010 den 12:41 e m #

    Självklart peppar vi dig. Du vet att du kan och nu tager du en dag i taget…Du fixar detta… skal bli skoj att följa dig kram Cee

  3. Anna augusti 25, 2010 den 7:53 e m #

    Jag kommer att peppa dig så att du ska klara det. Jag känner mig inte heller redo för att börja men som du säger man måste.
    Lycka till och kämpa på
    Anna

  4. Angel augusti 26, 2010 den 7:14 f m #

    Tack detsamma Anna!

Kommentera

