Dag 3-5 av 112

30 Aug

Halloj allihopa

Hur går det nu för mig? Jag måste säga att jag var lite orolig för helgen som var hur jag skulle sköta mig och så. Ni vet säkert hur det kan vara när man har allt så nära inpå med kylskåp och skafferi. Men det har gått bra tycker jag. Okej, det blev kanske lite för mycket brödintag igår men jag höll mig inom ramarna för vad jag fick äta så ingen större skada är skedd. Karin skrev en kommentar att hon tyckte synd om mig då jag bara hade 4 pp kvar efter lunch men så här är det…hade det varit en vardag så hade det absolut varit det men på helgen är det annorlunda. Då vaknar vi sent och allt blir väldigt mycket förskjutet. Vår lunch brukar nästan vara vid middagstid så middagen blir väldigt väldigt lätt. Så 4 pp räckte gott och väl till middagen igår. Sedan så var det medvetet en sådan dyr lunch just för att jag är tvungen att äta upp alla pointsen varje dag och får inte spara. Och för det andra så var vitlöksbröden underbart goda. När jag räknar points så brukar jag göra så att jag gnuggar in vitlöken på brödet och sprayar över svagt lite olja och på så sätt blir det väldigt magert men supergott. Prova så får ni se.

Ha nu en riktigt bra dag!

Angel

2 svar to “Dag 3-5 av 112”

  1. Louise augusti 30, 2010 den 4:05 e m #

    Kikar o sänder en massa pepp nu inför veckan. Själv känns det riktigt bra just nu.
    Kram!

  2. Karin augusti 31, 2010 den 8:03 e m #

    Okej, så bra att det räckte och att du verkar nöjd och glad 🙂

Kommentera

