Dag 8-11 av 112

6 Sep

Hej igen,

Dagarna bara rusar iväg och jag har inte riktigt hunnit med att skriva här på bloggen. Jag har fortsatt att räkna och det ALLT som jag har stoppat i mig, både bra och dåliga saker. I helgen föll jag för både en snickers och hemmapopcorn, men allt finns där inräknat på checklistan. Idag så känner jag mig svullen och eländig, men det har sina förklaringar. Imorgon blir det en tuff dag, då ska jag nämligen iväg med jobbet på kickoff. Jag kommer att välja en lite pointsfattigare lunch så att jag har råd med mera på kvällen då det blir en tre rätters måltid. Vi får se om jag äter av allt som serveras, är det typ toastskagen så hoppar jag mer än gärna över det då jag inte gillar skaldjur. Annars så har jag även 20 veckobonus kvar, men jag ska försöka att inte röra dem utan vill kompensera lite av helgens bravader. Om jag ska vara ärlig så förväntar jag mig just nu inget minus, men mirakel kan ju ske…

Angel

2 svar to “Dag 8-11 av 112”

  1. anna september 7, 2010 den 9:45 f m #

    Du ska se att det går toppen

    Anna

  2. mimmi76 september 7, 2010 den 2:21 e m #

    Hej,
    jättefin blogg ska börja följa denna ordentligt nu 🙂
    Har själv skapat mig en blogg och såg att vi fallit för samma layout.
    En fråga bara: Hur får jag till Bloggar jag följer eller till exempel Matbloggar som du har.
    Jag blir tokig när jag inte riktigt vet hur jag ska gå till väga? Tack på förhand

Lämna en kommentar