Dag 2 av 112

27 Aug

Idag har det definitivt varit jobbigare. Idag har jag varit hungrig mycket mera. Jag har nästan precis ätit min lunch men ändå så är jag hungrig fortfarande och det var det här som jag förväntade mig igår. Jag har nästan ätit det samma som igår men ändå så är jag idag hungrig. Det är nu det gäller – att inte ge vika för hungern och stoppa i sig allt möjligt. Tyvärr har jag bara en banan kvar och den tänkte jag ta vid 3 för att jämna ut balansen lite mellan måltiderna. Kan hungern bero på att jag har varit sämre på att dricka vatten idag? Har inte drucket ens hälften av vad jag drack igår men det är lite svårt då man inte är törstig. Måste bli bättre….tar och hämtar lite vatten direkt…

Angel

Ett svar to “Dag 2 av 112”

  1. *Pinglan* augusti 27, 2010 den 12:02 e m #

    Bra, drick vatten i massor 🙂 Kroppen klagar ofta på den att den vill ha mer vätska genom att skicka signaler som vi antyder betyder hunger. Annars får du ställa dig frågan om du åt tillräckligt med grönsaker? Hur var måltiden upplagd, med mat som mättar länge? I värsta fall får du ta banen och gå för att införskaffa mer frukt och grönt som du kan njuta av senare. Bara du inte går och handlar hungrig, är bland det värsta som finns av egna erfarenheter. Lycka till med andra dagen! 🙂 Du fixar detta. *heja*

Lämna en kommentar